Kom gerust even rond snuffelen...

***

***

dinsdag 6 oktober 2015




DE AVONTUREN VAN BEERTJE BOBO.

Ons klasbeertje Bobo gaat heel graag op reis. 
Op een dag mocht hij mee met Jens en Niels naar.....WALIBI !

Een dagje Walibi?! Wat is dat? Jens vertelde me dat het een park vol molens is en ook een grote speeltuin. Dat zag ik wel zitten! En weg waren we.

                  Wel goed vastklikken in de auto, tussen Jens en zijn broer Niels. 


Eens aangekomen, mocht ik in Jens zijn rugzak op de uitkijk! Dat op zich was ook al leuk. Want zo ver stappen, dat zag ik niet goed zitten met mijn korte pootjes. 
Jammer genoeg mocht ik niet overal mee met Jens. De meter toonde dat ik net te klein was. En ook de mevrouw van de molen zie dat het niet mocht. 

Maar er was genoeg plezier voor mij. Hier ben ik wel in geweest:

                                  De drakenbootjes schommelden op en neer. 

                                   Salsa draaiende kopjes. Daar werden we zatjes van.

                                                        
                                  Octopus. Amai dat kriebelde in mijn buikje! 

 Rivierbootje. De eendjes kwamen kijken of Jens brood mee had. 

 Flash Back, boomstammetjes in het water. Daar heeft Jens we wel veilig in de rugzak gestoken, anders was ik kletsnat.


                 Paardenmolen. Gelukkig hield Jens me goed vast, zo een wild paard!! 

Vliegend tapijt. 

Treintje. Akke akke tuut tuut wij zijn weg. Dit vond ik zo leuk dat we 2 keer gingen. 

En soms is Jens alleen geweest. Dan heb ik een foto genomen van hem :). 








Het was ook een bijzondere dag in Walibi. Het was familiedag van het werk van de papa van Jens. Daardoor mochten we smoothies en milkshakes maken en fietsen tot de ballon plofte. 


                                    
We kregen ook een gek, veel te groot T-shirt. 

Ziezo, dat was mijn dagje Walibi. Jens en Niels hebben me in de watten gelegd en bovendien heb ik nog frietjes en een drankje gekregen. 

                                              

Ik kijk al uit naar mijn volgend avontuur ........

BOBO XXXX 

( met dank aan de mama en papa van Jens voor de leuke foto's en de tekst)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten